برنامه نویسی وب سایت

«برنامه نویسی وب» (Web Programming) که به آن «توسعه وب» (Web Development) هم می‌گویند، شامل همه اقداماتی است که به واسطه آن‌، قابلیت‌ها و عملکردهای مختلف یک وب سایت ایجاد می‌شوند. در برنامه نویسی وب، صفحات وب یا برنامه‌های کاربردی ایجاد می‌شوند که در محیط وب و از طریق انواع مرورگرها قابل دسترسی و استفاده هستند. گستره برنامه نویسی وب بسیار وسیع است و از ایجاد یک صفحه وب ساده و ایستا شروع می‌شود و تا ساخت وب اپلیکیشن‌های پیچیده، کسب و کارهای الکترونیک و خدمات شبکه‌های اجتماعی ادامه پیدا می‌کند.

طراحی سفارشی با ASP.Net

زبان ASP.Net بر پایه تکنولوژی net. شرکت مایکروسافت ایجاد شده است و تمام زبان‌هایی که با تکنولوژی net. سازگار هستند، می‌توانند در ایجاد صفحه‌های ASP.Net نیز مورد استفاده قرار بگیرند و به وسیلۀ آن‌ها می‌توان وب سایت‌ها و وب اپلیکیشن‌ها را به صورت بهینه طراحی و اجرا نمود. به طور کلی طراحی سایت با زبان ASP.Net، تجربه یک محیط کاری کاملاً متن باز و سمت سرور است که به منظور توسعه بخشیدن به وب اپلیکیشن‌ها، وب سرویس‌ها و وب سایت‌ها به کار می‌رود. برنامه نویسان با استفاده از این زبان می‌توانند صفحات داینامیک تولید کنند. همچنین این محیط امکانات بسیار زیادی را در اختیار برنامه‌نویسان قرار می‌دهد.

طراحی سفارشی با PHP

زبان PHP بسیار محبوب است و درصد زیادی از وب سایت‌های جهان با PHP ساخته شده‌اند. هنگامی که صحبت از طراحی سایت اختصاصی می شود، یعنی شما به سایتی با امکانات ویژه نیاز دارید. این سایت متفاوت با امکانات خاص موردنظر باید بتواند نیازهای شما را برطرف نماید و کارایی بالایی داشته باشد. تیم WebWeTwo با انجام صحبت های اولیه با کارفرما و بررسی نیازهای اولیه و اهداف آتی کارفرما از ایجاد سایت اقدام به تهیه پروپوزالی جامع با درنظر گرفتن، هزینه، زمان و نیازهای کارفرما می کند. به نحوی که در سریعترین زمان ممکن، بهترین سایت برای برطرف کردن نیاز کارفرما و با هزینه ای مناسب در اختیار وی قرار گیرد.

رابط گرافیکی(UI/UX)

رابط کاربری شامل ظاهر وب سایت است. به زبان ساده، نحوه تعامل کاربران با سایت شما معنی می‎شود و تمرکز اصلی آن بر نحوه ارائه وب سایت شما است. کار یک طراح UI تمرکز بر طراحی گرافیکی سایت با خواسته های مخاطبان و در نظر گرفتن آنها است.

بوت استرپ(Bootstrap)

Bootstrap یکی از ابزارهای رایگان برای طراحی وب سایت می باشد که شامل HTML، CSS javascript ، و دیگر زبان ها و قالب های برنامه نویسی تحت وب می باشد که برای سریعتر شدن فرایند طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.

ریسپانسیو(Responsive)

در واقع طراحی سایت به صورت responsive یا پویا، در انواع دستگاه‌های موبایل ، تبلت و PC و .... باعث می شود سایت به خوبی، در اندازه و ساختار متناسب با دیوایس های کاربران نمایش داده شود.

به روز رسانی محتوا

تولید محتوا امری است که در بقای سایت اهمیت بالایی دارد. بدون بروزرسانی محتوا، سایت توان رقابت در سئو را از دست می‌دهد و در نتیجه با از دست رفتن جایگاه دچار افت فروش، کاهش ترافیک و در نهایت شکست کسب و کار می‌شود.

امنیت

امنیت سایت مرحله کلیدی در برنامه نویسی و طراحی سایت است و حیات سایت و اعتماد مشتریان رابطه مستقیمی با امنیت سایت دارد. البته امنیت سایت به عوامل مختلفی از شبکه، زیرساخت سیست عامل، کدنویسی و ... بستگی دارد.

رفع خطا و باگ یابی

پیدا کردن و رفع خطا از ملزومات اصلی در فرایند طراحی وب سایت است و داشتن دانش تست و خطایابی لازمه کار برنامه نویسی است.

استراتژی پیاده سازی وب سایت

یک وب سایت موفق به عنوان یک پلتفرم آنلاین معتبر و جذاب شناخته می‌شود که توانسته است نیازها و انتظارات کاربران را به خوبی برآورده کند و به شکلی که کاربران در آن وقت بگذرانند، تجربه‌ی مثبتی ارائه دهد. ویژگی‌ها و عناصر کلیدی یک وب سایت موفق عبارتند از:

کاملا ریسپانسیو

بررسی خطا و عیب یابی

مدرن و تمیز

تجربه کاربری عالی

رشد کسب و کار در طراحی سایت شما موفق

در دنیای امروزه پر از رقابت و فرصت‌های جدید، داشتن یک وب‌سایت می‌تواند یکی از اسلحه‌های حیاتی برای رشد و موفقیت کسب‌وکار شما باشد. وب‌سایتی که به‌طور صحیح طراحی شده و مدیریت می‌شود، می‌تواند در تبلیغات، ارتباط با مشتریان و افزایش فروش به شما کمک کند. اما چگونه داشتن یک وب‌سایت می‌تواند به رشد کسب‌وکار کمک کند؟